Du husker måske Guccis logobælte, som havde sin storhedstid i begyndelsen af 2000'erne.
Nu er det tilbage.
I hvert fald hvis man kigger mod topmodellen Bella Hadid, som netop er spottet med det nærmest ikoniske logobælte fra Gucci med de to G'er i midten, som hittede i starten af 00'erne.
Bella Hadid er kendt for sin evne til at puste nyt liv i gamle trends - og især fra begyndelsen af 00'erne. Og det er en evne, som er til stor glæde for mange og til andres forfærdelse.
Instagram-profilen 'Data, but make it fashion' rapporterer, at salget af det ikoniske bælte er steget med hele 18 procent.
En udvikling, der nok til dels skyldes Bella Hadid, men også topmodellen Kendall Jenner har er tidligere spottet i bæltet fra Gucci.
Gucci har også selv blåstemplet det specikke bælte, da de viste det catwalken til deres Spring/Summer 2024-show.
Foto: Gabriel Bouys/AFP/Ritzau Scanpix
Og hvis du gerne vil have fingrene i et af logobælterne fra Gucci, så behøver du ikke finkæmme alverdens vintagebutikker. Bæltet kan stadig købes i butikkerne og koster omkring 3000 kroner.
Denne artikel blev første gang bragt af KK.no, der også er ejet af Aller Media. Dette er en oversat og redigeret version.